onsdag 20 februari 2008

Min lilla prinsessa

Hanna/Fnyz på Scrapbookbutiken har en utmaning med temat "Prinsar och prinsessor". Eftersom jag har en riktig prinsessa hemma hos mig (ja, egentligen en prins också, men denna gång fick det handla om min prinsessa), kunde jag inte låta bli att inspireras av detta. Så här blev det:
Jag hade en scrapkompis på besök idag. Det var lilla Ingela som kom och förgyllde min eftermiddag och kväll. Hon tillverkade kort på löpande band, medan jag bara hann en och en halv layout. Nåja, den halva blev klar för en stund sedan. Fast jag får visa upp alstren en annan gång. Nu ska jag gå och knyta mig, som min mormor brukade säga.

6 kommentarer:

Ingela sa...

Hejhej!

Tack för igår!

Njaaaa...kort på löpande band vet jag inte om det blev men ett färdigt och ett som ska monteras blev det iaf *fniss*

Din LO är jättefin, ska nog också se om jag kan få till en LO till den tävlingen, du inspirerar verkligen.

Kram Ingela

Milla sa...

Hejsan! Tack för kommentaren i min blogg. Du får självklart scraplifta min LO.
Din LO är kanonfin! Trevlig Helg!

Maria sa...

Vilken underbart fin layout, gillar massor.

Maria

Maria sa...

Du är så välkommen tillbaka, tack :-D.

nillar sa...

Jättefin layout! Och helt underbar rubrik - den tänker jag låna någon gång i framtiden!
/Pernilla

Evelina sa...

Vilken fantastiskt vacker layout! Gillar lugnet i bakgrunden mot de snygga kontrasterna i de mönstrade papperen!