söndagen den 15:e juni 2008

Gammal layout

...gjord efter en skiss från Skissecupen omgång 5.



11 kommentarer:

TanishaRenee sa...

What an adorable photo! I love the flourishes and your use of white space here! Great color combo, too!

Nita sa...

This layout is just adorable. I love that precious photo and the colors on the layout are really beautiful

Susanne H sa...

Jättefin Camilla!! Du är så flitig med att använda dina QK-alfabet, jag är lite för lat för det för tillfället men tycker det blir så snyggt när jag väl gör det. Får nog skärpa mig med det...
Kram

carina sa...

åååå så fin!!!*LOVE*

Susanne H sa...

Camilla,
den fina QK-fjärilen som du har, skulle du kunna tänka dig att trycka ut några och sälja till mig? Du kan väl maila mig på: snuffehar@hotmail.com

Jennie sa...

Sån liten ny en!!! Mysig LO!!

Suppenhuhn sa...

This is too nice to be true - great picture and fantastic design. Love the orange combined with the bw photo.

emmascrappare sa...

Camilla, jag blir alldeles hänförd av allt du skapar. Det är så vackert och detaljrikt och harmonin är alldeles fantastisk...

//Emma
ps. jag tror vi bor i samma stad föresten...

Willea sa...

Den här, liksom alla dina alster, är helt enkelt ljuvlig! Din samtidigt enkla och avancerade stil är underbar och jag förstår ärligt talat inte var du får allt ifrån!?! :)

debbiefitz sa...

The layout is just beautiful - I love the pop of black too.
I wanted to tell you that your canvases for the biggie challenge are seriously works of art. You could make and sell those. Just amazing!

Anonym sa...

What a delicious layout. Unusual colour combo for a baby picture, but it worked out so well.

Hilde aka Scoobie