onsdag 30 juli 2008

Riktigt hett

Oj, vad varmt det är. Men man ska väl inte klaga, jag ville ju att det skulle vara lite sommar innan jobbet börjar igen. På dagarna är det så varmt ute att man knappt kan röra sig. Promenad tar jag innan nio på morgonen, annars smälter jag bort. Scrappar gör jag på kvällarna när det är lite svalare och hjärnan fungerar. Igår blev det en layout om mina älskade barn. Pappren är från Fancy Pants.

It's really hot here. But who am I to complain, I wanted it to be summer before work starts again. During the days it's so hot outside, you can hardly move. I do my walking before nine in the morning, otherwise I'm melting. I do my scrapping at nights when it's a bit cooler and the brain is working. Yesterday I did a layout about my lovely children. The papers are Fancy Pants.


Inga kommentarer: