onsdag 20 augusti 2008

Gästdesigner för Caardvarks

Då har det blivit den 20 augusti och jag gästar Caardvarks. Utmaningen var tema Musik. Dessa korten gjorde jag på det temat. It's the 20th of August and I'm guestdesigning for Caardvarks. The theme this time was Music. I made three cards.


Kortet är till min man. Rullen innehåller "vår" sång som också sjöngs på vårt bröllop. This card is for my husband. Inside the scroll I've written the song with special meaning for us and was sang at our wedding.



Ett kort med notpapper. I've used a music-paper just because I think that is beautiful. The card says "For you".Ett lite mer färgglatt kort. A flashier card in bright colours called "Party".

11 kommentarer:

Terrie B x sa...

Your cards are `gorgeous`...TFS:)x

Nicole sa...

Love the Cards!

Maya sa...

Nydelige kort!
Lekre detaljer og flotte oppsett :)

Klem fra Maya

joggemia sa...

Alltså du är grym!! Kortet med sången i rullen är helt fantastiskt!

Kram!

Ida sa...

Du har fått en award av mig... Kolla i min blogg om du är nyfiken. Älskar verkligen ditt kort! Kram Ida

carina sa...

du är ju helt otrolig!!! hur snygga som helst!!

Muffin sa...

Men vilka fantastiska kort! Du är bara sååå duktig!

Willea sa...

Åh, vilka underbara kort!!!

Simmat sa...

Vilka underbara kort!!!

SmilynStef sa...

What amazing creations ... I love them all!

carina sa...

Hittat till dig via kortskissen.Himmel vad mycket snyggt du gör blir väldigt imponerad.

Ha,det gott!