måndagen den 1:e september 2008

Mon Ame Memories

...heter en nystartad amerikansk webbutik med månadskit. Jag har blivit tillfrågad att designa för dem i 6 månader och jag har tackat ja. De har alltid två olika kit att välja mellan och denna månad fick jag kit 1 att arbeta med. Kitet är fullt med härliga papper från Pink Paislee. Här har du mitt första alster. Jag har bara lagt till lite spets, annars finns allt annat med i kitet. Snart ska Mon Ame ha sin första cybercrop - kolla gärna in i forumet.

Mon Ame Memories is an American kitclub offering two different kits every month. I've accepted a DT-spot for 6 months. I've worked with kit 1, which is filled with lovely paper from Pink Paislee. Here's my first layout - I've just added some lace. Mon Ame is soon going to have its first cybercrop - check out their forum.

9 kommentarer:

Ylwa sa...

Grattis - oh vad roligt!! Och en härlig LO.
//Y

Ewonne sa...

Grattis!!!! Som vanligt en mycket vacker layout!!! ♥

carina sa...

nämen Grattis!!!! va roligt, och layouten är lika underbar som vanligt!! du är bäst helt enkelt=)

Kram

Wildärtan a.k.a. paltn sa...

Vilken härlig stil du har, jag har tyvärr missat dig hittills. Men jag återvänder gärna hit!

Jättekul med ditt utländska uppdrag - lycka till och ge järnet!!!

joggemia sa...

Grattis till uppdraget! Så spännande! Layouten är undebar!!

Kram!

Willea sa...

En underbar layout! Grattis till DT-uppdraget!!!

Ammi sa...

grattis till uppdraget, och vilken vacker Lo...dom gjorde ett bra val :-)!

Tina sa...

snyggt! underbara papper!

Nicole sa...

Gorgeous!