lördagen den 20:e september 2008

Nu är det officiellt!!!

Jag ingår i Magdas designteam!!!! Och jag är, som ni kanske förstår, ÖVERLYCKLIG!!!!!! Läs gärna i Magdas blogg om de andra fyra nya tjejerna också... Så här ser min första layout och text ut: “Jag älskar mönstrade papper och att använda så många lager som möjligt. Färgerna på mina layouter varierar mellan softa och mer färgstarka, men färgkombinationerna måste kännas harmoniska för ögat. Min edgescraper används flitigt och fluid chalk är ett måste. Dessutom är jag mycket förtjust i olika sorters spets och bling. Jag är så överlycklig över att få designa för Magdas och hoppas kunna inspirera er alla.

Fotot är på mig och jag gillar det trots att det är lite suddigt, eller kanske just för att det är lite suddigt. Annars är min familj mitt favoritscrapobjekt.”

14 kommentarer:

carina sa...

GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS!!!!!
jag är sååå glad för din skull!! lycka till och kramar i massor=)

Asksvart sa...

GRATTIS!!!

joggemia sa...

Ett jättegrattis!!! Grattis också till Magdas som får dig i sitt DT! Lycka till med uppdraget....ska bli så spännande att få se vad du skapar för dem!

Kram!

Ylwa sa...

Grattis gumman!! Det är du väl värd.
//Y

hannahoj sa...

Gu va roligt! GRATTIS!!!

/Johanna

Jeja sa...

Jättegrattis Camilla! Du är fantastiskt duktig, inte konstigt att de vill ha dig med.

Suz sa...

BEAUTIFUL

zαηуα sa...

GRATTIS!!!!
Vilken tur de har som får ha dig i teamet, du är så duktig! :)
Kram

silwerstar sa...

Ett jättestort grattis Camilla, fy bubblan vad kul!!! :D

Sofia sa...

GRATTIS!! Vad roligt!!

Den här LO'n är underbar! Älskar den!

Julie Kelley sa...

What a beautiful layout!! Such pretty details!

Willea sa...

Grattis Camilla!!! Vilken tur Magdas har som får dig i sitt team :)

Aase/ängel60 sa...

Grattis grattis. Vad kul för dej!
Lycka till, Kram Aase

Anki sa...

WOW så kul Camilla!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Så glad för din skull och du är ju såååå duktig o inspirerande!

Kramar i massor!!!!

Har du msn förresten?
ann-kristin.thuvesson@hotmail.com