lördagen den 24:e januari 2009

Scrapvänner


Jag har fått en award och faktiskt fått den från flera olika håll. Det är Anette, Petra, Lotta, Ylwa och Katarina, som denna gång har förärat mig den. Tusen tack, gulliga ni! Det värmer så gott att få beröm och veta att jag inspirerar någon. Jag vill också passa på att tacka er för alla kommentarer ni skriver!! Det är alltid kul att läsa.

Genom scrappingen har jag mött många nya människor, både irl och på nätet. Det har verkligen varit kul att få så många nya kompisar. Men denna gången vill jag ge awarden till de tjejer som jag känner sen gammalt och som också fastnat för scrapbooking. Vi träffas lite med jämna mellanrum för att pyssla tillsammans och vi har såååå roligt tillsammans. Genom våra träffar inspireras jag jättemycket. Tyvärr har dessa tjejer inga bloggar som jag kan hänvisa er till, men jag garanterar att de scrappar snyggt! Det är mina vänner Eleonor, Jenny, Sara och Anna. Tack för att ni finns!!!

2 kommentarer:

Aase sa...

Visst ska man hedra även de blogglösa vännerna.... Att träffas och ge varandra inspiration är såååå härligt. jag har också ett gäng som ger så mycket men valt att inte ha blogg. veckans skiss är kalr och ska fotas i morgon härlig Camilla skiss
Kram Aase

Jenny sa...

Tack för awrden Camilla. Det är så roligt när vi träffas. Önskar det fanns tid för fler träffar!