söndag 1 februari 2009

Sommarbild mitt i vintern

Ja, just nu längtar jag faktiskt efter lite sol och värme. Men det är härligt att det blir ljusare och ljusare. Jag scrappade ett par bilder från i somras när vi var i Danmark. Layouten är gjord till skissen på Just my sketches. Pappren är ur the Nooks november kit.

Right now I'm longing for some sun and warmth. But it sure is lovely to discover that the days grow longer and longer. I scrapped a few photos from last summer when we were in Denmark. The layout is made for the sketch at Just my sketches. The papers are from the Nook's November kit.

16 kommentarer:

annkan sa...

Vilken urfin layout!!
Färgerna är ju bara så fina och helt i min smak!

line sa...

ÅÅÅÅ denne var bare LEKKER!!!!

Janique de Suisse sa...

beautiful ! I love it !!

Linda sa...

Ååå herregud, den här layouten gör mig helt lycklig, den är fantastisk!!!

Rimna sa...

Underbar!!!!

Jag kan inte sluta titta på den!
Du är grym!

Jessica sa...

sooooo soooo beautiful! i love this pg.!

Jorunn sa...

Wow... for en vakker LO!!!
Nyydelige bilder og nyydelige design!!!

Klem,
Jorunn

Aase sa...

Så läcker! Pappren så mysiga, kitet verkar vara innehållsrikt

Kram Aase

Åsa sa...

Oj vad det ser härligt ut med sommar. Längtar! Snygg LO!

Ylwa sa...

Läckert Camilla!! Härliga färger och som vanligt är jag superavis.
//Y

Tine sa...

Utrolig flott LO, herlige farger.

Scoobie sa...

For en utrolig lekker fargekombinasjon! Herlig!

Lena B E sa...

Vilken jättefin LO!! Ååå vad härligt det ser ut, nu längtar jag till sommaren ännu mer! Kram Lena

Merete sa...

Kjempeflott Lo!! Nydelige farger og et herlig bilde:)

Det er masse fint i bloggen din. Jeg har aldri vært her før, men jeg kommer gjerne tilbake :)

Nora sa...

Utrolig flott LO! Nydelige farger og pynt <3

Nanou sa...

wonderful ! I love !
Nanou from France