fredag 6 februari 2009

Words of love

Tredje projektet till the Nooks februari-kit blev en liten bok. Jag har använt min BIA-maskin (ja, egentligen äger jag den med min bästaste vän Eleonor) för andra gången. Resultatet blev en liten bok fylld med vita blad. Den är till mig och min familj. Vi ska skriva små anteckningar till varandra är tanken. Redan när jag kom hem efter jobbet hade maken skrivit några ord till oss innan han gav sig iväg på resa.

The third project for the Nook's February kit turned out to be a notebook. I've used my BIA (well, it belongs to me and my dearest friend Eleonor) for the second time. The project turned out to be a small notebook with blank pages. The notebook is for me and my family. We're going to write notes to each other. Actually when I got home from work my DH had already written a few words for us before he went on a trip.

17 kommentarer:

Eve sa...

So gorgeous.. Love it !!
Big Kisses
Eve ;)

Alice sa...

So beautiful!
Alice

Lisa sa...

En vacker tanke att samla alla meddelanden och ett jättefint resultat.

Evelina sa...

Shit så snyggt litet album!

Aase sa...

Jätte jätte fint! Vilken underbar idé!
Kram Aase

Anki sa...

Vill du åka med skånebussen till Scrapmässan i Göteborg?
Info finns här :)

http://scrapresa.blogspot.com/

Kram Anki

Anki sa...

Underbart fina saker du gör Camilla!

Merete sa...

Kjempeherlig! Stilig med huset!

Sanna F sa...

WOw så fiiiiiiiint!!!

joggemia sa...

Ursnygg bok och vilken härlig idé!!

Kram!

nillar sa...

Vilken fantastisk idé! Den lägger jag på minnet direkt - en sådan bok vill jag också göra! Och din är jättefin, Camilla!

Creative Treasures sa...

That's so beautiful.

Tracy

Jean Marie sa...

Beautiful work !

Cecilia sa...

Oh, så söt & vilken fin idé!

Catherine sa...

Så fin den var!!! Jeg har også laget meg noen små bøker og album med Bind-it-all-maskinen min. Det er jo bare fantasien som setter grenser for hva man kan lage med den maskinen.
(Jeg regner med at det er greit at jeg skriver på norsk...??? Det tar så lang tid når jeg skal skrive på engelsk... ;-))

trisha too sa...

this is SO pretty!
i really like the idea behind it,
too.

this is a perfect Valentine's gift.

Åsa/asamia sa...

Helt underbart fint!!