söndag 29 mars 2009

För Magdas...

Jag har haft en underbart härlig helg. Mycket scrap, inspiration och superroliga tjejer att prata med. Speciellt tack till Anna, Anki och Ullis som satt vid mitt bord. *kram* Det blev 8 layouter och ett påbörjat minialbum. Men jag får börja fotograferingen imorgon när det är dagsljus.

Istället vill jag visa layouter jag gjort för Magdas. Annette var så gullig och skickade mina favoritpapper just nu, Everafter från Cosmo Cricket. Det är papper man bara måste ha!!! Dessutom fick jag en laddning med Magdas egna blommor. De finns i olika form och olika färg. Helt underbara!


6 kommentarer:

Line sa...

Vilka fina lo's. Gillar den översta, så stämningsfull

Kaia sa...

Åh for noen utrolig flotte LO'er.
Den øverste var bare helt lekker.
Ha ei fin uke :o)

Ulrika / TweetyUllis sa...

Kram och tack till dig också för en jätterolig helg. Som vanligt gör du jättefina LO's och jag ska kanske jobba vidare med min edgescraper jag också... ;-) Men Jenny Bowlin (höll på att skriva bowling i stället) kan vänta sig ett e-mail från mig! ;-)

joggemia sa...

Tulpanlayouten är såååå himla fin! Trevligt med mara! =)

Kram!

Monica Anderberg sa...

Åh, vilken fin bild. Nu fick jag plötsligt en idé till Magdas scrapfebertävling nr2! Ska genast sätta mig ner...:)

Eulalie sa...

This layout about the flowers is so poetic...