måndagen den 6:e juli 2009

Hon går!

Fastän jag var magsjuk igår så kunde jag knåpa ihop ytterligare en layout och ett kort med julikitet från the Nook. Ja, kitet är som vanligt helt underbart! Det blev en layout om min systerdotter. Jag fick ett mail i dagarna med ett videoklipp - hon går!

Although I am having some problem with my stomach yesterday, I managed to do another layout and a card using the July kit from the Nook. Yeah, the kit is awesome - as usual! The layout is about my niece. I got a mail the other day with a video clip - she is walking!

4 kommentarer:

Willea sa...

Helt otroligt vackra!! Åh, så jag längtar efter mitt kit, hoppas det kommer idag :)

Åsa/asamia sa...

Underbart fin LO och ett fint foto!
Hoppas du kryar på dig snabbt!

Rach H sa...

Beautiful creations with the July kit! I love how you use the colors together!!! perfect for your style!

Ninas hobbyblogg sa...

Söt lo, med underbara papper och ett snyggt kort! =)