torsdagen den 23:e juli 2009

Jodå...

...visst har jag scrappat lite på sistone. Men dagar/kvällar har varit fyllda med träffar med kompisar. Det är underbart kul att träffa alla! Tid har inte riktigt funnits för att blogga, men det kommer så småningom. Idag visar jag bara kortet jag gjorde till 2Sketches4You denna vecka. Jag har kommit på att det är bra att ha ett lager Tack-kort liggandes. ;-)

Vinnaren till min utmaning meddelas ikväll.

The winner of my challenge will be announced tonight.

9 kommentarer:

Karin sa...

Kanon-fint kort!! Trevligt att titta in här hos dig! Hoppas allt är bra med dig!
Kram

Bree sa...

soo pretty. love the bling

Kazan Clark sa...

Darling! LOVE the distressed edges. Great take on the sketch.
Thanks for playing
:) Kazan

Åsa/asamia sa...

Jag gillar att kika in hos dig, det finns alltid så mkt fint! Även denna gång - kanonsnyggt! Tack för titten!

Amy sa...

So pretty!! I love the distressing, bling and the way you added the flower to the bottom corner. Great take on the sketch!!

cheryln sa...

beautiful!!!

Winter sa...

So pretty!

stamptherapy sa...

Your card design and beautiful autumn colors are lovely!

Hanne sa...

Veldig fint kort med stilig distressing!