lördag 8 maj 2010

Rosa HE

Nu har jag äntligen fått tid att leka med majkitet från My Scrapbook Nook. Jag utmanade mig att göra en layout bara med hjälp av kitet. För mig som är blomtokig är det faktiskt en utmaning...Nåja, det blev lite utklippta blommor istället. Sen tyckte jag det blev så läckert med de rosa bokstäverna till en pojklayout - ännu coolare när titeln är HE. *fniss*

Majkitet innehåller härliga papper från October Afternoon. Just nu har My Scrapbook Nook ett erbjudande som du kan läsa om här. Erbjudandet gäller maj månad ut.

8 kommentarer:

pysselpetra sa...

Funkar bra med rosa till en kille tycker jag. Snygg layout - gillardet skrynkliga :)

Anne Bente sa...

wawwww n oget såååå utrolig flot altså.

Karina sa...

Hej
Nu har jeg lige været rundt på din blog. Hold da op hvor er du dygtig. Jeg er vild med din stil.
Tak for en masse inspiration.
Hilsen Karina

K8an sa...

Hej, försökt hitta din mailadress men utan att lyckas. Har en liten fråga till dig :) Maila mig gärna på kate.brantvik@gmail.com

Vibeke sa...

Denne var så fin!! Likte så godt de rosa bokstavene - dem gjorde hele LOen. Herlig LO:)

Ha en fin søndag:)

Jules the Bling Princess sa...

Hi Camilla, just dropping by to say hello. Love this layout- especially those flowers. Wow! I'm really looking forward to working with you. Cheers, Jules.

pia iris sa...

så flott denne var, lekker bruk av papirblomster.
fin sverting av arkene.
ha en flott søndag.

Jennie sa...

Hittar in till dig titt som tätt men är dålig på att lämna spår. Du gör mycket fint!
Inspirerades speciellt av blommorna på denna, men när jag var klar insåg jag att jag snott mer eller mindre allt! Tack för mojon!