måndag 20 september 2010

Adore

10 kommentarer:

allram sa...

Jättesöt LO. Gillar färgerna och dina fina spetskanter. Blommorna är ju mina favoriter och bokstäverna och och...

Anne Bente sa...

wawwwwww nolget såååå smuk

Marit sa...

Du gör så fina layouter, så inspirerande. Jag skrev till dig för ca två veckor sedan om My Scrapbook Nook, att jag inte kunde betala med mitt VISAkort, kommer du ihåg? I morgon har det gått två veckor sen dem skickade mitt paket, behöver jag vara orolig att det kommit på villovägar eller ska jag bara hålla ut ngr dagar till?

CamillaE sa...

Marit!

Du behöver nog inte vara orolig att det kommit på villovägar. Som jag skrev till dig innan, så är Pam (ägaren) mitt i en flytt och det har säkert försenat det för nya medlemmar. Jag är säker på att kitet är hos dig snart. Ha tålamod, det är så vackert, så du anar inte...

Trudy sa...

A really pretty Layout Camilla, I love all the details.
Hugs Trudy

Cindy Gay sa...

Adorable. Like the gathered borders.

Zarah sa...

Åhärrejösses... Såååå vackert!

Karen Shady sa...

this is an adorable layout Camilla...beautiful

ashjoy sa...

Sweet gorgeous girl!

Sissi sa...

Fantastisk LO!