måndagen den 1:e augusti 2011

August Blog Giveaway!

First of all I just want to say thank you to all those who leave such nice comments to me here on my blog. I am so grateful for each and everyone of them. ♥

I have decided to spread a little love of my own to all my blog followers by having a small RAK every month. As all scrappers I have way to much stuff laying around. LOL

So, if you would like to win my AUGUST BLOG GIVEAWAY, all you need to do is to leave a nice comment on this post and become a follower (if you aren't already). I will draw a random winner on August 15th.

All these items are in an envelope just waiting for an address. *giggle*

Thanks for stopping by!
Camilla

76 kommentarer:

Scrapthat sa...

That's very sweet of you! Sweet candy too! :)

Alanna sa...

I was thinking of doing something similar as I have so much stash I won't use!

Of course I'm already a follower!

Bonnie aka Cinnabon sa...

I am a follower, and i LOVE your work! What a wonderful give away!

Linda sa...

Wow, så himla gulligt av dig. Älskar den här give awayen du visar här, så mycket läckert! Jag har redan följt din blogg länge och läser alltid alla uppdateringar.

Scrap Savvy sa...

Good god Camilla! You must be sick or something...there are flowers in this stash!!!;)*giggle* I just wanted to comment so please do not enter me in the draw. Lord knows I have more stash then I can use.:)

Nick sa...

Tusen tack Camilla, en verkligen generös give away och vem skulle inte vilja vinna detta. Jag går alltid in och läser hos dig. Förutom att du alltid gör så fint så är jag en stor fan av Kaisercraft och det har jag ju fått se mycket av tidigare. Nu har jag till mig som följare och hoppas på lite tur. Stort tack för chansen!

Chantal Vandenberg sa...

Oh that's lovely of you! I think that candy is really pretty! :D

Romy sa...

What an amazing giveaway! I'm already following your blog, cause I absolutely LOVE your work:)

Lisa sa...

Hej Camilla! Tack för chansen att vinna den fina giveaway du har. Du är såå kreativ och proffsig!

Carina sa...

Well I already have your blog in my feed ;)

Those are some DEEEE-lish goods your giving away. I would love to win them!

HarmonySweetpea sa...

It really is amazing how much excess stash we all acquire over time. Such a generous thing to do. Of course I follow your amazing blog work :-)

Elina sa...

Thank you so much for your amazing giveaway!!! You are so generous!!! I am already a follower of your beautiful creations!!!

Anonym sa...

Jag följer dig sen länge, dock via Google reader. Du ligger högt upp på listan där eftersom jag bara ♥ det du gör! :) /Gunilla

Francine sa...

wow- thank you so much for the chance to win- i adore your work - congrats on winning the Prima BAP for July too- your page was stunning as always!

Céline R. Scrap sa...

bonjour camilla,

Je suis française et je suis fidèle de votre blog (avec google reader) car il me permet de traduire en français. Je tente ma chance car le lot est très jolie ! et je vous félicite vos créations sont des petites merveilles.

bisous de France.
Céline

Sapimanó sa...

Thank you Camilla! You are very nice, for chance to win! I love your work!
HUgs Andi

Martina sa...

Vilken tur jag är inne hos dig och kikar med jämna mellanrum. ;-) Vem vill inte ha turen på en så generös candy.

Nicole sa...

What an amazingly generous giveaway full of pure gorgeousness! I especially love the stamp set... Thank you so much for the chance to win! I have been a fan of yours for a while :)

Jezz79 sa...

Härligt godis! Har dig i min blogglista och blev följare nu!
Trevlig dag!

Sara sa...

Jag följer dig också sedan en tid tillbaka. Du håller dig alltid trogen din stil och det blir ju bara så fint!

citronlime sa...

Läste jag rätt...?! Varje månad? OMG!
Tar genast en lott och hoppas på tur, underbart fina saker!

Susanne sa...

Vilken härlig candy du ger bort!!! Håller tummarna :)
Kramizar

Erica Hettwer sa...

Oooh! Thanks for the chance to win! :)

Mim... sa...

Så generöst av dig och jag tar gärna en lott nu i augusti.
Ha det gott....

Stampersue sa...

Hi Camilla - What fantastic candy. I'm a new follower and I love your blog. I'm so pleased I found you and I look forward to seeing your new inspirations.

Stampersue

X

leamon sa...

Vilken härlig candy!

wanel sa...

Följer via Appreader i min iphone tror jag. Och jag gillar verkligen din sida <3

Hoppas på tur :)

Lena

Ciza Patricia sa...

Jag har följt din blogg ett tag via googlereader, men har blivit en följare direkt nu istället.
Tack för all inspiration du ger oss läsare i din fina blogg.
Ha en fortsatt trevlig sommar. :)

Sarah-R sa...

Wow - that is so generous of you! I'm already a follower :) love your blog!

lynn79 sa...

Here I was coming to leave a Thank you for stopping by my blog and you have this generous gift!!! very nice

Pips sa...

Så er jeg også blevet følger herinde. Sikke en utrolig lækker candy du har - den gad jeg godt vinde. Nu vil jeg kigge omkring her på din blog, jeg har jo set noget af det du laver på Swirlydoos side ... og WAUW!!! Knus fra Danmark :o)

Ziro sa...

Nu är även jag en följare av din blogg! Jag har även lagt upp bild och länk i sidan på min blogg!

Liv sa...

Vilken underbar blogg du har! Underbara LO!!! Kommer absolut tillbaka och så hoppas jag på tur förstås! ;o)

Mvh Liv

Cina99 sa...

Vojne vilken candy! Lyckliga den som vinner:-)

Anette sa...

Klart jag vill bli följare av en så inspirerande blogg. Sedan är det klart att jag gärna vill vinna också.

Sussie E sa...

Följer din blogg gör jag redan och självklart hoppas jag på vinst. Kram

Janet Z sa...

Aren't you so sweet to do this! I'm already a follower because you inspire me!

Margie sa...

What a sweet giveaway! Very generous!

Chris Powell sa...

Oh such yummy candy luv luv luv it all i wish it could come and live with me :)

Cheryl sa...

Wow- you are so sweet to do this.
I have been a follower for awhile-love your work. All the way in Mississippi, USA.

Karolina/karehed sa...

Hittade hit via SS och hamnar mitt i en härlig blogg med mycket inspiration. Har blivit följare och vill gärna vinna denna generösa give away! :-)

Janet sa...

FAB give away Camilla,thanks for chance to win,I'm a follower.Your blog is always full of brilliant lay outs,love them all,thanks for doing the write ups in english
Janet x

Scrapkuben / Johanna sa...

Klart man är följare och då vill man ju också ta chansen att vinna detta läckra paket!

Petraso sa...

Åh va generöst Camilla!!! så klar an vill vara med och ha chansen till detta fina!

ms.schwiet sa...

AS if your blog and your creations are not inspiring enough.... now you want to shower someone with goodies. You rock!

pysselpetra sa...

En sån fantastisk blog candy - lovar att skapa en Camilla-layout om jag skulle vinna ;)

Anonym sa...

Oj, så mycket fint!

Essmo sa...

Hej! Har ju sett alla dina vackra alster i Swirlydoos forum å galleri, följer gärna din blogg oxå -du fantastiska alster ! =) Vilken underbar give-away!
Ha en härlig dag!
kram Karin/essmo

alisa logue sa...

Ooooh, lovely Camilla! Those chippies and stamps are delicious as well as the other goodies! Love your work! So inspiring! -Alisa

Anja sa...

Vad gullig du är som ger bort så mycket fint:)
Klart man vill bli en följare och få chansen att vinna allt det fina;)

Edel sa...

What a lovely candy, dear! Thank you a LOT for a chance to win!
http://edelmiracle.blogspot.com/

Mela sa...

Har varit en "hemlig" beundrare ett tag :)Du ger så mycket inspiration, tack för att du delar med dig av dina underbara alster. otrolig fin giveaway!<3 Kram Mela

lydiawalker sa...

this candy looks beautiful xxx ty for the chance to win xxx

Johanna1978 sa...

Sweet! Vilken snaskig giveaway!

Lilla Anna sa...

Finfina saker. Jag vill gättegärna vara med och försöka vinna.

tracy sa...

Wow what a great blog. I stumbled upon your blog by accident and now I am hooked. I visit often. Thank you so much for your inspiration and the giveaway. You are so super generous.

Desirée-ScrapDees sa...

wowie what a great candy, love to take a chance for it! It should be fun to win it, but yeah doesn't any one wants to win it hihi. I should be jumping all over to my house if i did hihi!

Maiden sa...

Jag e med! :-)
Kram

bethann sa...

i just found your blog yesterday and was blown away by your talent. your LOs are so beautiful. i'm going to try to copy one, not the paper just the idea of layering, ripping, adding more. thanks for the chance to win something too.

Kathy sa...

Poop I already wrote this and it went away. Your work is soomething I look forward to viewing. I also think it is very generous of you to do the give away.

saripari sa...

Jag har tittat in till din sida så gott som dagligen sen jag vet inte när, men nu har jag officiellt blivit en följare. Borde ha blivit det redan, men candyn blev ju en liten morot. Tycker jättemycket om dina alster och inspireras verkligen av dem. /Sari

Annica sa...

Jag tar gärna chansen att vinna din fina RAK. Jag tittar ofta in hos dig för du gör så fantastiska alster.

Hälsningar,
Annica

Annica sa...

Hej igen,
Det går inte att bli följare nu, så jag valde att följa bloggen via mail istället.

Hälsningar,
Annica

Szilvii sa...

Hi! I am also a regular visitor of your blog, your work is so beautiful. Thank you for the chance to win,it's a lovely candy:)

sofiutane sa...

Jag har varit inne flera gånger tidigare men inte blivit följare förrän nu. En så härlig candy!

//Sofi

Lilang sa...

Nice gift! :)
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

Mahlin78 sa...

Wow vilken underbar candy! Kikar in med jämna mellanrum hos dig för lite inspiration - du gör galet ljuvliga alster! Har även blivit följare så jag inte missar några uppdateringar :-)

Marlene sa...

Beautiful give-a-way ! Thanks for the chance to win it.
~Marlene Krogh, Denmark~

Annelies sa...

Great candy! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Cattiegirl sa...

Hoppas det blir min adress! ;-)
Är följare!
Kram
//Cattie

Rebecca sa...

Vilken jätte fin candy! (^.^)
Jag är redan följare så nu är det bara att hålla tummarna!
Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg!
Kram
Becca

Lindha sa...

Är här för första gången och är ledsen att jag inte varit här tidigare! Vilka fina alster du gör! Är numera följare och har länkat på min blogg!!

Må så gott!

UlrikaT sa...

Vilken superhärlig candy, den blir jag gärna med på!
kram/
Ulrika

Kitika sa...

Thanks  for offering such fabulous blog candy.
I would LOVE to be the winner.

StinaRiswall sa...

Härlig GiveAway du har :)

Frida sa...

Detta vill jag absolut ha en chans att vinna! =) Har blivit följare o länkat i min sidebar.
Vilka fina saker du gör förresten! Tur att jag hittade hit till din lilla sida. =)
Kram Frida